Meaningful
Marketing
Talks

In een snel veranderende wereld is het moeilijker dan ooit om te voorspellen wat de toekomst brengt. En hoewel we niet beweren dat we een kristallen bol hebben, hebben we wel de Meaningful Marketing Talks: 7 vooruitstrevende sessies en workshops over hoe de toekomst van marketing eruit ziet.

 Onze
Sprekers

Het
programma

Vanaf maart 2022 gaan we op zoek naar zinvolle manieren om in contact te komen met de harten en geesten van klanten. En je krijgt de kans om te leren van de besten op het gebied van ...Sustainability,MarTech,Privacy & Ethics,en Inclusion & Diversity.

Track 1

Track 2

15u30

Welkom & Intro: Sustainable MarTech

Ons gebruik van Marketing Technology laat een aanzienlijke ecologische voetafdruk achter!
De leden van de BAM Sustainability en Martech Think tanks nodigen u uit om te ontdekken hoe bedrijven en sommige MarTech spelers zich positioneren op dit onderwerp, dat ook belangrijk is voor de ACC, Association of Communication Companies.

15u30

Increased competitiveness and reduced environmental footprint thanks to Sustainable IT

Olivier Vergeynst

15u50

How to make your marketing carbon free?

Tom De Block, Google

16u10

Lighten your digital footprint with FinOps !

Paul Gysen, Sopra Steria

16u30

TBC

16u50

How to create a sustainable website

Greg Minne, Stereo Agency

17u10

Panel 

met Frédéric Martins (ING), Olivier Vergeynst (Belgian Institute for Sustainable IT), Roel Naessens (Salesforce)

moderator: Arnaud Tasiaux (Innate Motion)

17u25

Conclusie

17u30

Netwerken

Track 1

15u30

Welkom & Intro

Sustainable MarTech

15u35

Increased competitiveness and reduced environmental footprint thanks to Sustainable IT

Olivier Vergeynst

15u50

How to make your marketing carbon free?

Tom De Block, Google

16u10

Lighten your digital footprint with FinOps !

Paul Gysen, Sopra Steria

16u30

TBC

16u50

How to create a sustainable website

Greg Minne, Stereo Agency

17u10

Panel

met Frédéric Martins (ING), Olivier Vergeynst (Belgian Institute for Sustainable IT), Roel Naessens (Salesforce)

moderator: Arnaud Tasiaux (Innate Motion)

17u25

Conclusie

17u30

Netwerken

 Onze
Sponsors

Key Partners

Partners

Wil je als partner deelnemen aan dit event?

Neem dan contact op met nathalie.prieto@marketing.be!